top of page
סיעור מוחות עדוש.png

טיפול דרך אוכל- זמן שהוא חיבוק בצלחת

שרשרת דגלים.png

מה זה טיפול דרך אוכל?

זהו מסע אישי שבו האוכל הוא הכלי שמוביל אותנו פנימה. במטבח שלי נשלב את כל החושים – מגע, ריח, טעם – ונעבוד עם כל מה שהלב מביא עימו. במהלך שעה או שעה וחצי, ניצור יחד מאכלים שמספרים סיפור אישי, מחברים אותנו לטקסטורות שונות – מנות קרות וחמות, בצקים ותבשילים – כל אחד מהם מעורר תחושות ורגעים של גילוי עצמי.

 

מדוע זה חשוב? 

האוכל הוא השתקפות של מי שאנחנו. דרך המגע עם החומרים, התהליכים של הכנה והיצירה, נתחבר לרגשות שלנו, נכיר את דפוסי החשיבה והתחושות שמלווים אותנו ביומיום,

 

ונמצא ריפוי אמיתי. זהו כלי טיפולי נוסף לדייק את עצמנו, להתקרב לאמת הפנימית שלנו, ולהיות בתהליך מודרך עם תמיכה מלאה ממני.

 

למי זה מתאים?

לכל מי שמרגיש שיש מקום לגילוי מחדש – ילדים ומבוגרים כאחד. דרך המפגשים, נלמד יחד איך לאפשר לאוכל להיות שער לרגשות ולחיים מלאים יותר. 

ניתן לבחור במפגש חד-פעמי של שעה או שעה וחצי, או בתהליך מעמיק יותר של 5 או 10 מפגשים. בכל רגע, אני אהיה כאן כדי לתמוך בכם ולהרגיש יחד מתי להעמיק ומתי לסיים את התהליך בצורה שלמה ומלאה.

 

איך אני הגעתי לטיפול דרך אוכל?

למרות שאין לי תעודת מטפלת רשמית, פיתחתי כלים טיפוליים ייחודיים מתוך ניסיון חיים עשיר, שנים של עבודה חינוכית, ולימודים במוסדות מובילים כמו מכללת דוד ילין ואורנים. הניסיון הרב שלי בעבודה עם ילדים ומבוגרים במרחבים חינוכיים וטיפוליים הביא אותי להעמיק בחקר הקשר בין אוכל, רגשות והתפתחות אישית.

 

אני ממשיכה ללמוד ולהתפתח – והיום אני מתחילה את לימודיי במרכז להנהגת הבריאות, מתוך מחויבות עמוקה להציע כלים מעשיים ואמיתיים שעוזרים לאנשים לגלות את עצמם מחדש דרך המזון. הכלים שפיתחתי במשך השנים הם תוצאה של עבודה ממושכת עם אנשים, יצירה במטבח, והתבוננות מעמיקה בחשיבות של אוכל והזנה בתהליכי ריפוי וצמיחה אישית. אני כאן ללוות אתכם במסע זה עם כל הלב, תוך שילוב של ידע מעשי וחוויות חיים אמיתיות.

 

כי אוכל הוא הרבה מעבר למה שאנו אוכלים – הוא דרך לחוות את עצמנו מחדש.

!
Widget Didn’t Load
Check your internet and refresh this page.
If that doesn’t work, contact us.
סיעור מוחות עדוש (3).png
bottom of page